2016-05-12

LABORATEGIAN - EN EL LABORATORIO

Hirugarren mailako ikasleek "Firin Faran  Airea dantzan", unitate didaktikoa garatu zuten airea protagonista izanez.

Gela laborategi bat bihurtu zuten eta taldeka, ikerketa ezberdinak presatu eta egin zituzten hainbat helburu frogatzeko. Horien artean, airearen eta bizidunen arteko erlazioa, gizakiok aire gehien noiz behar dugun, arnasketa prozesua ; erotzean eta hoztean aireak nola diharduen, airearen eta suaren arteko erlazioa; haizearen eraginezko garraioak eta horiek izan duten bilakaera.


El alumnado de tercero de Primaria desarrolló la unidad didáctica "Firin-Faran airea dantzan" basada en el desarrollo de contenidos relacionados con el Aire. 

La clase se convirtió en un pequeño laboratorio para construir, examinar y realizar diferentes experimentos sobre el aire. Entre ellos , la relación del aire y los seres vivos, la necesidad del aire y el proceso de respiración; el comportamiento del aire al calentarse y al enfriarse; la relación entre aire y fuego; los transportes propulsados por aire y su evolución.