2018-01-29

INGELESA HAUR HEZKUNTZAN // INGLÉS EN EDUCACIÓN INFANTIL

Ingelesa ikuspegi eraikitzaile batean irakasten dugula ikus dezazuen, hemen duzue aurten HH3-4 gelan jorraturiko gai bat. Ikasleen aurrezagutza eta interesetatik abiatuz antolatzen ditugu propiektuak eta haiek dira, dudarik gabe, protagonistak. Irakasleak eguneroko behaketa bat egiten du eta ikasle bakoitzaren prozesua bera aztertzen du. Honela, ikasle bakoitzaren zailtasun eta lorpenetan oinarrituko ebaluaketa esanguratsua eginez.
Haurraren garapen integrala lortze horretan estrategia metodologiko desberdinak erabiltzen dira, beti ere, haurrak motibatzen dituzten estrategiak izanik. Eta ekintza guzti hauek burutuz sendotzen da ikaslearen autonomia. Honela, ikasle bakoitza ekintza desberdinetan autonomikoki jokatzeko gai bilakatzen da. Hona hemen dena argiago ulertzen lagundu digun ebidentzia.

Para mostraros que trabajamos el inglés desde un tratamiento constructivista, os adjunto un tema abordado en el aula HH3-4 este año. Organizamos los proyectos a partir de los conocimientos previos e intereses de los niños que sin lugar a dudas son los protagonistas. El docente realiza una observación diaria y examina el proceso de aprendizaje de cada alumno. Por consiguiente, se lleva a cabo una evaluación significativa basada en las dificultades y logros de cada estudiante.
Se utilizan diferentes estrategias metodológicas, siempre motivando a los niños, persiguiendo el desarrollo integral del niño. Y todas estas acciones revierten en el fortalecimiento de la autonomía de cada alumno. Por lo tanto, cada niño se convierte capaz de realizar distintas acciones de forma totalmente autónoma. La evidencia que adjunto nos hará verlo todo de forma mucho más significativa.