2018-02-07

INGELESEZ OLERKIAK BURUZ IKASTEN // MEMORIZANDO POESÍAS EN INGLÉS

José Antonio Marina filosofo eta pedagogoaren arabera... “Ez dela ezer buruz ikasi behar esatea baino hezkuntzaren aurkako baieztapen handiagorik botatzea ezinezkoa da. Ikasketa organoa da. Sortzea memoriaren menpe dago eta ohitura sortzaileak ikasi behar ditugu. Hala ez bada, nola otuko zaizkizu gauzak? Irudimen handia izateko memoria oso ona izan behar du batek. Une honetan neurologiak azaltzen digu zer norabide hartu, eta laneko memoria deitzen dugun hori, hau da, nola erabaki eta nola kudeatu erakusten digun hori, oso garrantzitsua dela”.
Bere baieztapen kategorikoa zalantzan jarriko ez dugunez, LH5 eta LH6ko ikasleok ingeles klasean landu dugun azken olerkitxoa errezitatuko dizuete buruz.


Según el filósofo y pedagogo José Antonio Marina... “No hay nada más perverso para la educación que decir que no hay que aprender las cosas de memoria. Es el órgano del aprendizaje. Crear depende de la memoria y tienes que aprender hábitos creativos. Si no, ¿cómo se te van a ocurrir las cosas? Para tener mucha imaginación, hay que tener muy buena memoria. En este punto la neurología nos está diciendo por dónde ir y es muy importante el descubrimiento de la llamada memoria de trabajo, que nos enseña cómo construirla y manejarla”.

Muy lejos de cuestionar su rotunda afirmación los alumnos de LH5 y LH6 hemos recitado de memoria la última poesía que hemos trabajado en clase de inglés.